piątek, 15 czerwca 2012

Walking Dream

Siema :3
Co tam u was? U mnie kiepsko, zastanawiam się czy by nie rzucić tej "pracy" fotografa. Nie dość że mi to nie wychodzi, to jeszcze w sumie mało osób wchodzi mi na bloga. Czuję się jakby wszyscy o mnie zapomnieli. Ale cóż no, życie. Denerwuje mnie również to że nikt nie docenia tego co robię. Każdy myśli że pstryknę sobie parę razy migawką, wrzucę zdjęcia na laptopa i gotowe. I tu się mylicie moi drodzy. Za nim zdjęcie trafi do sieci, muszę je zmniejszyć i w większości lekko przerobić. Z dwoma sesjami schodzi mi się około 4 godziny. Wiem, pewnie myślicie co ona za głupoty gada i że nawet nie jestem profesjonalistką,ale uwierzcie, taka jest okropna prawda. A teraz może trochę o zdjęciach z Dominiką,którą już wcześniej widzieliście. Otóż, wielką radość mi zrobiła tym, że mogłam być fryzjerką i wizażystką tej ślicznej osóbki. Dominika jest wspaniała. Cieszę się,że ostatnio spędzamy razem więcej czasu... Przynajmniej ona dla mnie go ma, pomijając Karolinę,którą już wcześniej widzieliście u mnie w notkach. Jeśli to czytacie, wiedzcie że Was kocham.Zastanawiam się też czy nie założyć fun page'a na facebooku... Trudne sprawy normalnie. Macie link do mojego fbl - http://www.photoblog.pl/ikaikaika10 . Mam nadzieję , że zdjęcia się wam podobają, Jeśli jesteś chętny/chętna na sesje, napisz! gg: 37122697 albo mail - victoria.k@onet.pl .
~W.
 Łapcie piosenkę, która znakomicie pokarze wam jaki mam humor : 





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz