poniedziałek, 18 czerwca 2012

Strawberry Swing

Siemka :3 
Jaki piękny dzień, pomijając mój humor i takie inne sprawy,to mogę go zaliczyć do prawie udanych, zobaczymy co mnie jeszcze spotka ;) Akurat się tak cudownie składa, że mam dziś sesję z Wiktorią (pozdrawiamy Wikę :D). Coś czuje że zdjęcia powinny wyjść fajne. A teraz o tym, co wrzucam. Znowu macie okazję  popatrzeć na mojego pięknego Łosia. Już nie będę więcej jej słodzić, wie że jest przepiękna, urocza, więc koniec już tych słodkości :P. Dzień, w którym robiłyśmy zdjęcia był bardzo ciepły. Słońce nas rozpieszczało, podobnie jak dziś. Macie jakieś pomysły na zdjęcia? Podzielcie się nimi tu -> https://www.facebook.com/MakeHappyTomorrowPhotography , wybiorę pomysł, który mi się najbardziej spodoba i zrealizuję sesje :D. Mam nadzieję , że zdjęcia Wam się spodobają. :) Jesteś chętny na zdjęcia? napisz tutaj : victoria.k@onet.pl. 
~W.
Macie tu jeszcze piosenkę na koniec : 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz