środa, 20 czerwca 2012

Life in Technicolor

Siemka :3 
Wczoraj jak już wspominałam byłam na sesji z Olą! Słońce, lekki wiatr. Czułam że sesja się fajnie uda. I udała. Po zdjęciach możecie zauważyć, że zaczęłam spędzać nad nimi więcej czasu, no ja i nie tylko ja, jeszcze moja przyjaciółka , Kowalska, którą baardzoo pozdrawiam i dziękuje jeszcze raz. Bez Ciebie nie dałabym rady z tym wszystkim. <3 Więc zdjęcia z Olą bardzo udane, słońce było i w sumie już nie wiem co mogę dalej pisać. No ale dodam że jutro sesja z Magdą, a w piątek z Małgosią :) Mam nadzieję że zdjęcia wyjdą świetnie i że te foty co zaraz wstawię Wam się spodobają. Nareszcie czuję, że mam dla kogo pisać, jejejejeje :D 
~W.
A na koniec macie piosenkę, którą właśnie słucham : 
A teraz czas na Olę! 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz