piątek, 22 czerwca 2012

Something else

Elo :3 
Ostatnio mnie napadło, że porobić zdjęcia kwiatuszkom, chmurkom czy coś takiego. Długo nad tym myślałam żeby wstawiać tutaj takiego posta, bo przecież odbiegałby on całkowicie od tematu, ale stwierdziłam, że w sumie tak urozmaicę tego bloga :D Zdjęcia "z natury" jak ja to mówię, są z różnych dni, tylko dmuchawce, to nowość :P. Hmm, nie mam pomysłu co mogę jeszcze napisać... O już mam :D Jeśli się uda , to w tą niedziele będzie sesja,a jak nie , to trudno :3 nie zdradzę z kim. To niespodzianka. Chcę ją zrobić dosyć fajnie, jak dla mnie, ale czy Wam się spodoba, to sami ocenicie ; ) . Zapraszam również tutaj :).    
~W. 
A tu macie piosenkę, którą ostatnio częściej słucham. Ta ilość niefajnych informacji mnie dobija :c Cóż. 






   







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz