sobota, 16 czerwca 2012

All I Ever Wanted

Cześć :3 
Dziś wspaniała sesja z Olą! Dzień był cudowny - ciepło, słońce nas rozpieszczało. Zdjęcia z Olą planowałyśmy zrobić w Warszawie, ale niestety nie wyszło. Za to mamy fotografie w środowisku naturalnym :) Oczywiście nie rezygnuje z Warszawy! :D Aleksandra to naprawdę osoba godna polecenia. Sama współpraca z nią powoduje satysfakcje i chęć do robienia zdjęć.Jest miła,sympatyczna, bardzo profesjonalna i ojej, nie wiem jak dalej mogę jej słodzić, bo przecież już wie że jest bardzo,ale to bardzo śliczna, a ja nie wiem co mogę dalej powiedzieć :c  A efekt naszej pracy zaraz zobaczycie :P  Mam nadzieję, że zdjęcia Wam i Oli się podobają i że będziecie z chęcią czytać/ oglądać mojego bloga :) Jeśli ktoś jest chętny na zdjęcia, wystarczy napisać na maila victoria.k@onet.pl , a ja odpowiem na wszystkie wasze pytania :3 Macie jeszcze tutaj link do mojego fbl - http://www.photoblog.pl/ikaikaika10/125544023 i na fun page'u  https://www.facebook.com/MakeHappyTomorrowPhotography
~W. 
Łapcie piosenkę! : 

A teraz czas na zdjęcia!  :D 






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz