czwartek, 24 października 2013

I Would Die For You

Wczoraj robiłam po lekcjach zdjęcia mojej przyjaciółce - Asi, którą już mogliście obejrzeć w poprzednich wpisach. :)
Z Asią współpracuje nam się oczywiście świetnie,jednak bonusem w naszej sesji był nasz wspólny dobry przyjaciel - Maciek, któremu chciałam podziękować,za to że miał do nas cierpliwość oraz za to, że dzielnie pomagał mi w ustawianiu, poprawianiu i ocenianiu Asi, spisałeś się świetnie! ♥
Kocham jesienne sesje. Ta pora roku działa na mnie strasznie pozytywnie, dodaje mi energii do działania, tworzenia. Chciałabym zrobić jeszcze kilka sesji w tym typie, mam już wiele pomysłów jak mogę tak piękne uroki wykorzystać, oczekujcie więc nowości! :D
Jeśli jesteś chętny/a na zdjęcia z mojej ręki, pisz - victoria.k@onet.pl ! Raczej nie gryzę :P
Trzymajcie się, do napisania! :)
~W.
FACEBOOK - KLIK!
MAXMODELS - KLIK!
FLOG - KLIK!

Mod:. Asia Kosiorek
Help:. Maciej Łukian 
























































A tutaj niespodzianka! Backstage z sesji! :D 




















4 komentarze:

  1. fajna sesja :) Wstawiaj częściej zdjęcia z backstage koniecznie! Fajnie byłoby gdybyś wstawiała też jakieś swoje fotki właśnie z sesji, bo jesteś piękną dziewczyną <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, postaram się wstawiać więcej backstagów , jednak jest to ciężkie do wykonania bez drugiej osoby. :( Jednak obiecuję,że się postaram! :)
      A co do moich "sesji"... Przemyślę,jednak wolałbym nie. Te sesje co robi mi przyjaciel,to z jego prośby czy też z mojej wizji od czasu do czasu wyjdzie nam coś fajnego, nie mam czymś się też pochwalić jeśli chodzi o urodę, także zdjęcia możesz sobie oglądać na fb :)

      Usuń
  2. Moim zdaniem modelka i cały pomysł na sesje świetnie jednak makijaż zbyt "kanciasty" cienie powinny być roztarte na powiekach doda to oku delikatności. Ponadto kolor na oczach jest kiepsko wkomponowany w klimat i kolorystykę zdjęć. Nie wiem czym robisz zdjęcia i w czym je retuszujesz, są bardzo ziarniste, śnieżą. Może to wina przetwarzania albo Powinnaś robić zdjęcia w RAW-ach. Zwróć większą uwagę na jakość zdjęcia. Mam nadzieję, że nie poczujesz się moim komentarzem urażona jest to tylko rada z mojej strony. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś nie, nie czuję się urażona, biorę to na poważnie i oczywiście postaram się wszystko poprawić :)
      Hmm, jeśli chodzi o jakoś zdjęcia to masz racje , że jest kiepska, ale to akurat nie moja wina, tylko ktoś przestawił mi sprzęt, a przed sesją nie pomyślałam,żeby spojrzeć w jakim formacie mam ustawiony aparat i musiałam dosłownie ratować, to co cyknęłam.
      Moim zdaniem i tak dobrze wyszłam z opresji :P

      Usuń