niedziela, 6 października 2013

Autumn

Wrzucam Wam piątkową sesję z moją nową, śliczną twarzą - Weroniką :) Klimat na sesji był świetny! Pomimo tego, że wiele razy przekładałyśmy zdjęcia, nie zabrakło nam tematów do rozmowy  i ja spędziłam ten czas super :) Oby więcej takich pozytywnych modelek!
W następny piątek (11.10) jeśli się uda, też będę robić zdjęcia i też nowej twarzyczce :3 Trzymajcie kciuki!
Niestety w weekend (12-13.10) nie będę robić żadnej sesji i musicie mi to wybaczyć,ale jednak są rzeczy ważne i ważniejsze, a przyjaźń dla mnie zawsze będzie najważniejsza. 
Chętnych na zdjęcia serdecznie zapraszam, aktualnie mam mnóstwo pomysłów, więc dla każdego coś się znajdzie :) NIE GRYZĘ, PISZCIE! :P
FACEBOOK - KLIIK!
FLOG - KLIK!
MAXMODELS - KLIK! 
EMAIL - victoria.k@onet.pl 

Mod:. Weronika Domagalska ♥


















                                      



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz