poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Karolina

Oooj na zdjęcia z Karoliną zmawiałam się baaardzo długo. W większości przypadków, to ja nie miałam czasu.. a to szkoła, a to rodzice, a to choroba i tak w kółko, ALE po jakimś czasie udało nam się sesję zrealizować :D 
Już wcześniej mogliście u mnie na blogu zauważyć sesję z kolorowym dymem. Powiem Wam, że pomimo tylu sesji przeze mnie wykonanych właśnie z dymem, wcale mi się to nie znudziło, co mnie samą dziwi. 
Aktualnie muszę zaliczyć mój najlepszy, najprostszy i ulubiony przedmiot w szkole - matematykę , także jeśli chodzi o sesje w kwietniu, to mało terminów na nie przeznaczyłam. W maju nie będzie mnie od 3 do 10, także w majówkę też za dużo zdjęć nie porobię, jednak zostaję jeszcze 1 i 2,aaa no i przerwa wielkanocna! No to spokojnie mogę powiedzieć ZAPRASZAM NA ZDJĘCIA! :) Bardzo jest prawdopodobne, że będę mieć możliwość wykonania zdjęć w studiu (moja pierwsza sesja, jestjestjest) . 
Jeszcze raz - WSZYSTKIE osoby zainteresowane zdjęciami z mojej ręki, zapraszam :) Do tej pory nikogo nie ochrzaniłam ani nie pogryzłam, jeszcze. 
Zapraszam do oglądania zdjęć z Karoliną :) 
~W. 

Mod:. Karolina Prusińska/ KLIK
Help:. Kajo Jaworowska 

MAIL  - victoria.k@onet.pl
FACEBOOK - KLIK
MAXMODELS - KLIK
FLOG -  KLIK





















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz