wtorek, 25 lutego 2014

Coś innego

Moja pierwsza sesja z modelem, nie powiem, wyszło dość ciekawie.. No i mi się podoba. 
Moim zdaniem klimat utrzymałam, zdjęcia wyszły spoko, a jak Wam się podoba? Piszcie w komentarzu na facebook'u :) 
Powiem Wam szczerze, że bałam się tej sesji, że nie wyjdzie, że nie dam rady... Ale nie było najgorzej :D Jestem teraz pewna swoich możliwości ,wow, fajnie to napisać po jakimś czasie :3
Bardzo dziękuje Hubertowi, za pożyczenie psianki do zdjęć, jest serio świetny i gdyby nie Ty, sesji by nie było, dziękuje!
Dziękuje również moim  najlepszym osobom, które zawsze przy mnie są, między innymi - Kajo i Konrad, dziękuje że tak dzielnie pomagaliście mi podczas sesji, jesteście świetni! 
Kolejne dziękuje dla Marka - że wytrwałeś na tym zimnie i że miałeś świetny pomysł, który wzbogacił nasze portfolia :)
 ~W. 

MAXMODELS - KLIK
FLOG - KLIK
FACEBOOK - KLIK /  KONRAD - KILK!
MAIL - victoria.k@onet.pl


Model:. Marek Lewicki 
Help:. Kajo Jaworowska & Konrad Godlewski Photography 





































3 komentarze:

  1. Doskonała sesja, pięknie wykorzystane światło, a ta psina..! <3 Miałaś wspaniałego modela, wszystko zgrywa się idealnie, a na myśl od razu wpadł mi film "Tańczący z wilkami". Oby więcej tak przystojnych modeli! :) Sama także miałam okazję niedawno współpracować z modelem, przyznam, że mężczyźni są całkiem nieźli przed obiektywem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w pierwszym zdjęciu jest dosłownie zakochana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo mi się podoba ta sesja :) Super model, urocza psinka i fajne światełko na zdjęciach. To pierwsze jest najlepsze:)!

    OdpowiedzUsuń