niedziela, 27 stycznia 2013

93 Milion Miles

Prawie miesiąc miałam przerwę od zdjęć... Brak czasu i wiele problemów niestety nie pomaga w moich ambicjach. Za to teraz są ferie, dużo wolnego czasu, na pewno będę dodawała więcej postów, z czego się cieszę, nie wiem jak Wy :D 
Dziś fociłam Patrycję, którą już widzieliście w którymś ze wcześniejszych wpisów :3 Jak już mówiłam -  jest  rewelacyjna, śliczna buźka, fajny charakter, sympatyczna, miła, pocieszna,a teraz skończę z tymi komplementami, jeszcze dziewczyna mi popadnie w samozachwyt :P 
Jeśli jest ktoś zainteresowany zdjęciami z mojej ręki, to proszę pisać tutaj w prywatnej wiadomości, bądź na maila - makehappy@onet.pl , może nie pogryzę ani nie pobije :D Życzę miłego czytania i oglądania zdjęć :)
~Wiktoria.




Mod.Patrycja Gora










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz