piątek, 5 października 2012

Wildest Moments

Znowu muszę nadrobić! Wczoraj odbyła się sesja z Martą. Powiem Wam, że  skaczę z radości, że Mart się do mnie zgłosiła! Na początku myślałam, że nie jest aż taką pięknością, a tu się zdziwiłam, jest przecudownie     śliczna! Fajnie się pracowało, pomimo tego, że miałyśmy bardzo mało czasu. Jedynie półtorej godziny :D Jednakże udało mi się uchwycić parę chwil. :) Makijaż wykonała cudowna Pani Monika, której bardzo dziękujemy za współpracę i mile spędzony czas. :) ! Mam nadzieję że moje prace Wam się podobają i że z chęcią je oglądacie, jak i czytacie/przeglądacie bloga :) Łapcie link do mojego maxmodelsa, klikając tutaj!  Następna sesja, powinna się pojawić za około dwa tygodnie, a więc, czekajcie :D 
Pozdrawiam!
~W.
















A tutaj Marta troszkę inaczej :D 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz