poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Viva la vida.

Siemka :) ! 
Mam dziś wyjątkowo dobry humor, więc będzie sporo zdjęć, oczywiście zrobionych przeze mnie :) Znalazłam je w starym folderze, w sumie nie aż tak starym, ciągle do niego dodaje zdjęcia, no ale rzadko go przeglądam. W środę, jadę na Stare Miasto zrobić sesję koleżance, Paulinię (Pozdrawiamy Paulinę), a jutro z moją ulubienicą Agatką (Pozdrawiamy Agatkę) i strzelę sesję cudownemu Maciejowi (Pozdrawiamy Maćka <3). Rzucam nutkę : http://www42.zippyshare.com/view.jsp?locale=pl&key=70180591 i mam nadzieję że zdjęcia się spodobają :) 
Pozdrawiam, 
W.
P.S - ten wpis dedykuje, mojej kochanej Wiktorii. Nie chciałaś czekać na nic wyjątkowego, to teraz cierp grzesznico! 








Modelki: 
- Wiktoria G,
- Wiktoria T,
- Agata S,
- Daria M,
- Maria C.
:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz